středa 14. prosince 2016

Proč mají audioknihy smysl?

Poslouchat knihu? Proč proboha? Kladl jsem si tuto otázku dlouhou dobu a celý trh s audioknihami jsem nechápal. Letos jsem ovšem pochopil. Audioknihy jsou úžasná věc!

Nechci tím nijak popírat význam četby. Naopak, audioknihy chápu jako fantastický doplněk. Každý den strávím cca 45 - 55 minut dojížděním a právě zde přichází čas na audioknihy. Člověk se najednou na to dojíždění i těší a netrápí jej ranní dopravní špička. Prostě si jen poslechnete o kapitolu víc.

Trh s audioknihami je navíc poměrně velký a drtivá většina nových knih, které vycházejí v papírové i elektronické podobě rovněž velmi často vycházejí jako audioknihy.

Mám za sebou "Merde! Rok v Paříži" a "Analfabetku, která uměla počítat", aktuálně poslouchám "Dívku ve vlaku". Recenze můžete brzy očekávat zde na blogu. Máte vy tip na některou audioknihu, která stojí za to? Za mě rozhodně Analfabetka od Jonase Jonassona. Kam tomuto autorovi utíká fantazie je neuvěřitelné a člověk si při těchto příbězích často musí říkat, že je to opravdu neuvěřitelné :-).

Takže 3 krát hurá, ať žijí audioknihy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat