pátek 13. prosince 2013

Rok

Rok je hodně nebo málo? Jak kdy. Někdy rok uteče jako voda, jindy se vleče. O některém roce v našem životě bychom možná neřekli vůbec nic, o některém bychom mohli mluvit hodiny. Někdy se ve světě za rok toho moc nestane. Jindy se za rok změní téměř vše (vzpomeňme rok 1989). Je rok hodně nebo málo?

Píši o tom, protože dnes je to právě rok, co jsem napsal na tento blog první příspěvek. Příspěvek plný očekávání a pozitivismu. Jak se mně podařila moje vize naplňovat? Jsem v celku spokojen. Někdy mě to bavilo více, jindy méně. Podnětů bylo tolik, že mám víc jak tucet článků v hlavě a ještě jsem je nestihl vyslat do světa. Za rok jsem napsal 51, s tímto 52 dva článků. Je to hodně nebo málo? A není to jedno? 

Mě to bavilo. Hodně mě to naučilo a málo mě to vzalo. Tak doufám, že to bavilo i vás. Občas si vás mé články četlo hodně, občas méně. Nevím jestli to odpovídalo kvalitě obsahu a nebo tématu obsahu. Vždy jsem psal o tom, co mě buď pálí, nebo o tom aspoň něco maličko vím. Nehrál jsem si na chytráka a stejně tak i doufám, že moje články nebyly úplně hloupé. Znovu mě napadá - a není to jedno? Je to přeci blog, ne seriózní noviny. I když teď mě napadá otázka, zda občas nejsou blogy víc seriózní než ty "seriózní" noviny.

Rok je hodně, alespoň podle mě. Tak se těšte na těch dalších 365 dní a další mé příhody a postřehy. Ono se toho má v těch nadcházejících 365 dnech stát hodně, tak si sám držím pěsti, aby to vyšlo.

Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat