pondělí 9. září 2013

Running Mall - první zkušenost

Před pár dny jsem poprvé vyzkoušel Running Mall, novou běžeckou základnu PIM. Šel jsem si do něj vyzvednou startovní set na O2 Prague grand prix a navíc jsem patřil mezi 20 šťastlivců, kteří byli vybráni na zkušební trénink zdarma. Nic jsem si od toho nesliboval, o to víc jsem byl překvapen.

Po příjezdu na Strossmayerovo náměstí jsem zamířil pěšky vzhůru na Letnou. Running Mall je opravdu kousek od zástavky tramvaje, po pár metrech chůze jsem tam byl. Došel jsem si vyzvednou startovní set a potom neomylně zamířil do šaten. U skříněk chyběl klíč, tak jsem se neváhal zeptat převlékajícího se běžce, kde on vzal klíč - na recepci - :-) jak prosté. Na recepci jsem kromě klíčů vyfasoval i ručník - příjemné, to se mně ještě nikde nepoštěstilo.

Na začátku běžeckého tréninku se nám představil trenér Michal Vítů - dobře známý z pořadu Tempo. Řekl nám o čem, že Running Mall je - ve zkratce je to běžecké centrum pro běžce, nemá smysl to moc rozmazávat. Poté jsme vyrazili směr Stromovka, což mě překvapilo, čekal jsem, že půjdeme na Letnou. Ve Stromovce nás čekal krátký strečink, běžecká abeceda a poté samotný běh. Byl to úvodní ukázkový trénink, takže žádné extra kousky, přesto příjemné proběhnutí a Michal Vítů si našel minutku na každého běžce a řekl mu, co zlepšit, jak změnit běžecký krok atd. Prý je vidět, že běhám - to potěší :-). Na konci opět proběhlo protažení. 

Po příchodu do šaten mě překvapilo, že kromě ručníku, který jsem dostal, je ve sprše připravený i sprcháč. Tomu říkám komfort pro běžce. To jediné, co je potřeba si přinést, je tak oblečení na běh. 

Atmosféra v samotném Running Mall je velmi uvolněná a příjemná. Rozhodně nečekejte někoho namyšleného anebo někoho, kdo se na vás bude tvářit jak na "póvl z ulice." Ano, i to už jsem zažil. Naopak příjemná uvolněná atmosféra a opravdu vše je děláno pro běžce. Tak s chutí do toho. Doporučuji vyzkoušet.

5 komentářů:

  1. Krásně napsané a v super běžeckém duchu a to se mi jak jinak než líbí! Jen bych si dovolil ještě poznámečku, že není třeba nosit si s sebou ani oblečení, neboť je možné si jej zakoupit na místě. Running Mall je připraven úplně na vše, disponuje značkovou prodejnou Adidas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za povzbudivá slova :-)... to jsem zapomněl zmínit, respektive jsem jej ještě nevyzkoušel, takže musím napravit ;-)

      Vymazat
  2. A nezapomeňte se obcersvit ve water baru, kde mají samé zdravé vychytavky...

    OdpovědětVymazat
  3. Jinými slovy mít s sebou spoustu peněz a nevědět co s nimi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyšla permice na 400 -> je potřeba být rychlej a potom člověk může mít hodně muziky za málo peněz ;-)

      Vymazat