čtvrtek 15. srpna 2013

Běh ve Vibram fivefingers

Botky jsem konečně vytáhl k prvnímu výběhu a zkušenost to je pozitivní. Proběhl jsem se v nich 5 kilometrů regeneračním tempem a neshledal jsem žádný problém. Běžel jsem lesem, relativně rovinatým s minimálním převýšením, občas po kamenech, občas přes kořeny. 

Náročnější byl pouze došlap na ostřejší kameny, který jsem vždy cítil. Nebylo to ovšem jako bodání špendlíkem, ale člověk cítil, že došlápl na něco ostřejšího. "Bolest" z těchto došlapů ovšem zmizela vždy poté co jsem nohu znovu odlepil od země a ani po doběhu jsem nepociťoval nějak pochroumaná chodidla po ostrých kamenech. 

Jediné co jsem po doběhu více cítil byla lýtka. Nevím ovšem, zda to mám připsat na vrub botám a nebo běhů z předchozího dne - náročný trénink v terénu cca 23 kilometrů běhu. Každopádně celkový dojem je velmi pozitivní. Běh v pětiprstkách je příjemný a nášlap jde sám od sobe víc přes přední část chodidla.

Žádné komentáře:

Okomentovat