sobota 3. srpna 2013

Asics Vaše liga 10 KM

Nechal jsem se přesvědčit a na konci července jsem se poprvé zúčastnil desítky v Braníku a hned z toho byl nový rekord! 

Závod byl na příjemné rovinaté trati s minimálním převýšením. Na 10 kilometrech jsme nastoupali 45 metrů. Přesto se nejednalo o jednoduchý závod. Poprvé jsem běžel závod na 10 km bez občerstvení a musím přiznat, že hlavně mezi 7 - 8 kilometrem, kdy na mě pražilo sluníčko, jsem se těšil na vodu v cíli. Teplota po celou dobu závodu se pohybovala okolo 28°C a střídavě pražilo slunce, střídavě bylo pod mrakem. Trať, včetně okolí, byla ovšem pekelně rozpálená po celou dobu běhu. 

Můj plán bylo pokusit se běžet hned od začátku tempem 4 minuty na kilometr, což se mně dařilo. Tempo se pohybovalo mezi 3:46- 4:07 na kilometr. Tempu odpovídal i fantastický čas 40:12, což je pro mně zlepšení osobáku o více jak 2 minuty. Obrázek níže představuje tempa na jednotlivé kilometry.


Celkové hodnocení závodu je velmi pozitivní. Organizátoři jsou profíci. I přes nečekaný nával vše zvládli na jedničku. V cíli bylo připraveno malé osvěžení. Trať okolo Vltavy je parádní, výhodou je, že na ní potkáme minimum aut (pouze v první části) a nemusíte tak čichat smog po velkou část závodu. Za 100 korun perfektní zábava ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat