úterý 14. května 2013

Sport Expo - má smysl

Letos poprvé jsem navštívil veletrh Sport Expo, který se konal při příležitosti Volkswagen maratonu Praha 2013. Byl jsem zvědav, co od tohoto veletrhu mohu čekat a musím říct, že mě příjemně překvapil. Sport Expo je určeno především běžcům, cyklistům a lidem věnujícím se outdoor aktivitám, pro ostatní podle mě nemá smysl. Navíc je veletrhem, kde člověk může ušetřit 10 - 50% (většinou 10 - 25%) oproti cenám v klasických obchodech. Přesto překvapí absence řady značek, za všechny jmenuji alespoň Nike. 

Výhodou pro návštěvníka je, že většina vystavovatelů rozumí potřebám sportovců a taktéž rozumí produktům, které nabízí. Pouze u jednoho stánku jsem se setkal s tím, že nevěděli, která bije (Hervis). Využil jsem zde například možnosti nechat si změřit (naskenovat) došlap a zjistil jsem, že na tom nejsem zas tak špatně :-), na druhou stranu je na čem pracovat. Víc než by bylo ideální došlapuji na vnější hranu chodidla.

Využil jsem také stánku časopisu Run, kde prodávali poslední čísla časopisu a starší dávali zdarma, navíc zde byla i možnost pořídit si letošní a loňský Running guide. Veletrh také nabízel možnost seznámit se s běhy v okolních zemích, včetně těch vzdálenějších - maraton v Číně. 

Na závěrem jsem vyžil i možnosti vyzkoušet si pětiprstky - Vibram five fingers. Zajímavá zkušenost. Nejzábavnější je, když člověk do bot leze - to by jeden nevěřil jaká může být sranda při obouvání bot :-). V botách jsem se poté prošel i po nerovné ploše a musím říct, že člověk opravdu cítí na co šlape, ne nijak nepříjemně, ale nerovnost pozná.

Sport Expo podle mě stojí za návštěvu, člověk zde může vyzkoušet produkty od různých firem pod jednou střechou a lépe porovnat, který mu více vyhovuje a navíc je ještě koupíte o pár korun levnější než v klasickém obchodu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat