čtvrtek 9. května 2013

2 míle s úsměvem - podruhé

Již tradičně (podruhé :-)) jsem se první sobotu v měsíci zúčastnil běžeckého závodu ve Stromovce pod názvem "2 míle s úsměvem." I přesto, že dnes, když píši tento příspěvek, je cca 20°C v sobotu bylo asi 12°C a celé dopoledne pršelo. Déšť ovšem nebyl v průběhu závodu extrémní, spíš takový jarní deštík, takže počasí pro běžecký závod takřka dokonalé. Závod se zapsal do historie rekordní účastí 323 běžců, pro porovnání v únoru startovalo asi 200 běžců a rekord to nebyl jediný, tedy alespoň pro mě.

Po minulé zkušenosti jsem se na startu postavil do první lajny a byla to velká výhoda. Ihned jsem vyrazil dopředu a prvních asi 400 metrů jsem se držel s čelní skupinou. Můj cíl bylo dát to pod 13, ideálně okolo 12 minut. V únoru jsem závod zaběhl za 13:09. Po těch asi 400 metrech jsem zjistil, že dané tempo je pro mě crazy a s největší pravděpodobností bych jej po zbytek závodu neudržel (čas vítěze 10:27). Nechal jsem čelní skupinku postupně se vzdalovat a dalších asi 800 metrů běžel osamoceně. Poté mě doběhli 2 běžci, se kterými jsme v podstatě doběhli celý zbytek závodu. Tempo jsem, až na rychlí start, držel v celku rovnoměrné (viz obrázek níže) a průměrné tempo vyšlo 3:44 (konečně po 4:00 ;-) - z toho mám ohromnou radost). 

A výsledný čas? Oficiálně změřený 11:48! Super ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat