pondělí 11. února 2013

Přenocování na letišti

V září minulého roku jsem si poprvé vyzkoušel přenocovat na letišti a víte co neokradli mě, nezmlátili ani neznásilnili. Bylo to letiště El Prat v Barcelóně. Přiletěl jsem v 0:40 a nejbližší autobus do centra jel asi za 5 hodin. Můj plán byl zůstat v příletové hale, tedy místě, kam se nedostanou lidé z ulice a najít si pokud možno místo, kde bude minimum ruchu. To se podařilo. V příletové hale nocovalo dalších asi 20 až 30 lidí se mnou. Nikdo si za celou noc nestěžoval na okradení! 

Jedinou nepříjemností bylo, že podlaha na letišti El Prat je celkem dost studená, proto bych doporučil vzít si sebou tenkou deku nebo izolační fólii. Já jsem měl mikroflleecovou bundu, za kterou jsem byl té noci rád. Do povinné výbavy pro nocování na letišti pro příště zařadím i roušku na oči. Na El Pratu byl sice od 1 do 5 hodiny ráno zastaven letový provoz a osvětlení bylo ztlumeno i v příletové hale, přesto nepřetržité svícení není pro spánek zrovna ideální.

S jinými nepříjemnostmi jsem se nesetkal, ale naopak předností spaní na letišti je přístup na toalety (pitná a tekoucí voda) a přístupné elektrické zásuvky pro dobití telefonu.

Musíte uznat sami, že výhled z mého "hotelového" okna byl impozantní :-). 

2 komentáře:

  1. Můžeš mrknout předem zde: http://www.sleepinginairports.net/. Někdy docela užitečné tipy na takové přespávání

    OdpovědětVymazat