neděle 10. února 2013

2 míle s úsměvem

První sobotu v únoru jsem se zúčastnil běhu v pražské Stromovce pod názvem "2 míle s úsměvem" známý také pod názvem "lívancový běh." I přes chladné počasí se závodu zúčastnilo přes 200 běžců, což pro mě bylo překvapení. Organizace závodu probíhala i přes vysokou účast velmi rychle a bez komplikací. Oficiální stránky závodu naleznete zde

Strat závodu byl naplánován na 9:07 a také tak začal. V prvních metrech byl závod o klasickém kličkování mezi ostatními běžci, po asi 300 metrech ovšem začal již příjemný běh bez kličkování. Byl to pro mě závod po dlouhých cca 5 měsících bez závodění a to jsem také pociťoval. Nohy mně ztuhly asi po 200 metrech a vydržely tuhé až do konce prvního kolečka, v druhém kolečku jsem se již dostal do mého závodního tempa (cca 4:10 min/km) a běžel si v klidu. Čas, který jsem si plánoval byl okolo 13 minut, což mně vyšlo perfektně a cílovou čáru jsem protnul v čase 13:09. Přesto spatřuji velké rezervy do příštího běhu. 

Takže 2.3. v 9:07 se potkáme na startu ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat