sobota 29. prosince 2012

První zkušenosti s iPad 4

Po dlouhých dnech, popravdě spíš týdnech jsem se rozhodl pro iPad 4. První pozitivní šok nastal po otevření krabice, ta neobsahovala víc než iPad, USB-lighting kabel, konektor na nabíjení a asi tři papíry a velikosti dvojnásobné kreditky. Podle mě naprosto dokonalé. Žádné tuny manuálů, různé speciální kabely a konektory. Naopak naprosto minimalistický přístup. Navíc jeden kabel, který funguje jako propojovací kabel s PC a zároveň s konektorem na nabíjení? Dokonalé.

Po zapnutí iPadu nastal druhý šok, baterka byla nabitá! Nevím jestli máte stejnou zkušenost jako já, ale při koupi nového přístroje (notebook, telefon...) byl vždy první krok strčit přístroj do nabíječky. IPad měl baterii nabitou z 90%, fantastické.

Samotné nastavení iPadu je blbuvzdorné a člověka zastaví jen jeho vlastní chyba - například, když se přepíšete u vlastní emailové adresy :-). Ale vzhledem k tomu, že najednou to nějak nefunguje (nejde stahovat aplikace....), tak to člověku rychle dojde a svou chybu napraví.

Další nastavení iPadu už je opravdu hračka. Stahování (instalace) aplikací snad nikdy nebyla snazší. Největší obavy jsem ovšem měl ze synchronizace emailu. Na tomto místě bych měl asi dodat, že iPad je moje první Apple zařízení a jsem odkojen na windows. Pro mé potěšení ovšem stačilo pouze stáhnou do PC aplikaci iCloud, která poté již celou synchronizaci s MS Outlook zvládla sama.

První zkušenost je tedy 100% pozitivní, pro mě až šokující. Je potřeba kluky z Applu pochválit za fantasticky odvedenou práci.

Žádné komentáře:

Okomentovat