čtvrtek 13. prosince 2012

Proč jsem se rozhodl začít blogovat?

Internet je plný užitečných informací, které sám často využívám - při cestování, podnikání, studiu, běhu.... V průběhu času jsem zjistil, že nejcennější jsou tipy a recenze od jednotlivých uživatelů. Blogeři neříkají pouhá fakta, ale přidávají subjektivní pohled na věc, diskutují plusy a mínusy. Právě tyto informace jsou pro mě často rozhodující při koupi produktu, při rozhodování, kam cestovat a jak tam cestovat...

Internet a blogování mně navíc vždy bavilo, někteří pamatují můj slavný blog na gymplu :-). Navíc mám zajímavé zkušenosti, které mohu nabídnout. Předem říkám, to co budu psát možná nebude vždy objektivní, ale o to přece na blogu nejde, ne?

Mým cílem je poskytnou kvalitní informace a bavit!

Žádné komentáře:

Okomentovat